ons Japanse avontuur - Reisverslagen van Arco en Jacqueline v.d. Hout - WaarBenJij.nu ons Japanse avontuur - Reisverslagen van Arco en Jacqueline v.d. Hout - WaarBenJij.nu

ons Japanse avontuur

voor ons werk verblijven we op dit moment in Japan. Als alles goed gaat zullen we hier zo'n 2 jaar blijven. In die tijd hopen we het land te verkennen, de mensen te ontmoeten en leren kennen maar vooral hopen we de Liefde van Christus te delen en uitstralen door ons leven heen.

01 Juni 2015

Kyoto, Tokyo, Oarai, Mashiko............

03 April 2015

21 Oktober 2014

Henna gaijin
Arco en Jacqueline

Wij zijn Arco en Jacqueline van der Hout, 30 jaar getrouwd, hebben samen 3 kinderen en we hebben er nog eens 3 bijgekregen.......schoonkinderen dus ;) Op dit moment zijn wij in Japan voor het werk van Arco die consultant is voor met name de tomatenteelt. Het bedrijf waar Arco werkt is een samenwerkingsverband aangegaan met een Japans bedrijf en om de eerste fase goed te laten verlopen is hij voor 2 jaar " uitgezonden" naar Japan. Ik (Jacqueline) zal op het tuinbouwbedrijf hand-en spandiensten gaan verrichten en 3 avonden in de week Engelse les gaan geven aan medewerkers van het bedrijf.